GOB D-Janina Nederland doet haar uiterste best om klachten te voorkomen, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Fouten zijn uiteraard om van te leren, maar wat als u een klacht heeft en u voelt zich niet gehoord?
GOB D-Janina Nederland is aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang en peuterspeelzalen, hierna te noemen de Geschillencommissie.
Indien u een klacht heeft over GOB D-Janina Nederland en/of uw gastouder en u wilt dit niet bij GOB D-Janina Nederland of de interne klachtencommissie neerleggen dan bent u altijd vrij om naar de Geschillencommissie te stappen.
De Geschillencommissie is een onafhankelijke partij die uw klacht in behandeling zal nemen.
Indien zij een klacht in behandeling nemen wordt GOB D-Janina Nederland daarvan op de hoogte gesteld en mogen wij ons verweer schrijven naar aanleiding van uw klacht(en).
Op het moment dat de Geschillencommissie de klacht in behandeling heeft genomen zullen zij het behandelen en afhandelen met u en ons GOB.
GOB D-Janina Nederland heeft een klachtenreglement die iedere gastouder en vraagouder ontvangt tijdens het koppelingsgesprek.
In dit reglement staan richtlijnen, u als ouder(s) bent altijd vrij om daarvan af te wijken en zich direct tot de Geschillencommissie te wenden